Amazonit pro zklidnění těla a mysli

Krásné brzké ráno Vám všem, jakou jste dnes měli noc? A jak se Vám chtělo vstávat? Mně vůbec, ale musím, je časně ráno a já sedím u pc abych Vám napsala další povídání a pak honem do práce a do školy. Také to budete mít dnes náročnější jako já? Nebojte to zvládneme, hlavně to musíme brát s radostí a vše bude krásné :-)Včera večer jsem pro Vás vyráběla další nové náramky s novými barvičkami střapečků. Také mi dorazila nová zásilka Rudrakshy, která je pro tentokrát přímo z Indie a měla jsem z ní obrovskou radost. Je to velký adrenalin, když si člověk něco objedná, chce to mít dokonalý a pak, to přijde :-) Ale nebojte, vše je krásné, povedlo se :-)  Dnes Mám pro Vás další novinku, kterou je Amazonit :-) Tento zelený kámen s modravým nádechem byl v minulosti velmi ctěn jako posvátný. Je vynikajícím pomocníkem v každodenním životě, pomáhá udržovat rovnováhu. S jeho pomocí se snáze a lehčeji zbavujeme egoismu a lpění na věcech. Amazonit se velmi často využívá při nervových a emotivních problémech. Pomáhá se zklidněním těla i mysli. Pomáhá také uvolňovat napětí a bolesti zad. 

Při chronických onemocnění se doporučuje jej nosit a čistit každý den.

Je vhodný pro astrologická znamení Vodnáře, ale jak ode mě víte, tak je pro všechny, kterým se kámen líbí. On si Vás přitáhne. 

Kámen čistěte pod vlažnou vodou a nabíjejte na nepřímém slunci. 


Tak jak se Vám tento krasavec líbí, i on už má svého majitele, ale nezoufejte, pokud kamen s Rudrakshou chcete, tak mě neváhejte kontaktovat, neukousnu Vás :-) Můžete mi napsat přes náš kontaktní formulář, který naleznete v sekci kontakt, nebo v nabídce, dále mi můžte napsat na e-mail, nebo na mobil (722227280). Další možností je kontaktovat mě přes facebook www.facebook.com/nbjewelrystore

 Tak se mějte krásně a užívejte si života a všechny strasti hoďte za hlavu. ;-) Bude Vám hned lépe ;-)

S láskou Vaše Nicol :-*