Čtvrtek ve znamení Sodalitu

Krásné čtvrteční dopoledne. Jak se máte v dnešním dni? Venku začíná pomalu svítit sluníčko a vypadá to na další fajnový den. :-) Minulý týden jsem měla ve své hlavě v tuto dobu, že už je pátek, ale dnes mám středu...to by mě zajímalo, jak to bude příští týden :-D Dneska, tedy ve čtvrtek, bych Vám chtěla představit dalšího fešáka, který už je ve službě :-) Je to Sodalit. Byl dělaný pro mou kamarádku Zdeničku, aby se konečně odhodlala ke psaní diplomové práce....no taky mě to čeká...jako spoustu mých dalších přátel...to abych ho objednala celý pytel :-) ;-) Tak tady ho máte a také něco málo o jeho vlastnostech ;-)

Sodalit je pro svou sytě modrou barvu prokvetlou bílými žilkami využíván u lidí v oblasti prohlubování intuice a jasného vidění. Také je využíván na zvýšení koncentrace a na inspiraci, zejména pro umělce. Díky jeho pomoci můžeme naše duševní přání a cíle mnohem konkrétněji uskutečnit. V mentální rovině prohlubuje naši koncentraci, logické myšlení a představivost, také nás vede s jistotou krok za krokem k našemu vytyčenému cíli. Zemitá povaha Sodalitu v nás upevňuje stabilitu a klid, zklidňuje naše pocity, rozháranou mysl a posiluje naše odhodlání zůstat za všech okolností sami sebou. Podporuje naší důslednost a důvěru ve vlastní schopnosti. Jeho účinky na tělo jsou také jasně známy, snižuje vysoký krevní tlak a horečnaté stavy. Podporuje funkci žláz, zejména štítné, reguluje také látkovou výměnu.

Sodalit je nejvhodnější pro astrologické znamení Panny a Střelce, ale i ostatní, kdo jej potřebují.

Sodalit čistíme pečlivě pod proudem vlažné vody, nebo přes noc, nejlépe za úplňku, v panenské půdě.  Po opláchnutí jej položíme na křišťál a vystavíme asi tak hodinu přímému slunci.   

Tak co, líbí se Vám....:-) Já si myslím, že je to fešnej kamarád do nepohody:-) a na ruce vypadá ještě lépe ;-) Tak se mějte v dnešním dni krásně a s láskou přijímejte vše, co Vám přichází do cesty (jako já dnešního zubaře ;-))

Vaše Nicol :-*