Nevidíte faleš a přetvářku....hnědá barva Vám sundá růžové brýle....

Krásné ráno, dnes je to zase divočina...už od rána. Taky to tak vnímáte..ty poslední dny?? Dnes bych Vám chtěla napsat něco o hnědé barvě, která je velmi užitečná v každodenním životě. Protože každý z nás se někdy setkal, nebo setkává s falešným jednáním nebo s přetvářkou, ať už se jedná o přátele, známé nebo i o rodinu. Bohužel je to realita, ale když má člověk pomocníka, tak se proti těmto ošklivostem dokáže bránit. 

Naším pomocníkem může být za těchto okolností hnědá barva. Samozřejmě i Rudraksha umí své. S tou si nenecháte nic líbit a ještě je hnědě zbarvená :-D Co víc si přát. Takže ty růžové brýle sundáte dřív nebo o něco později, ale sundáte :-)  Hnedá barva, je barvou zemitou, navozuje klidné soustředění a vnímavost. Jak již jsem napsala, pomáhá prohlédnout faleš a přetvářku. Je velice hmotná a realistická. Pokud máte stále hlavu v oblacích nebylo by špatné se občas uzemnit a to i tím, že si na sebe vezmete něco hnědého. :-) 

Drahokamy a krystaly v hnědé barvě jsou achát, záhněda a tygří oko. 

Dnes jsem pro Vás také připravila překvapení. Jak již víte, máme novou zásobu nití na střapcové náhrdelníky až z Indie. Doteď jsem Vám ty barvičky fotila, ale nyní mám pro Vás jejich využití i v reálu, abyste mohly popást oko. Vkládám foto i z barviček, jejichž vlastnosti jsem Vám již představila. Tak krásnou podívanou. :-)

Tak co Vy na to.....:-) Až budu mít hotovou žlutou, přidám i žlutou, nebojte....:-) Tak krásný bláznivý den Všem. A další článek zase v pondělí. :-) Hezký víkend :-) Mějte se krásně a skládejte básně ;-)

Vaše Nicol :-*