Rudraksha na vlastní kůži

Vítám Vás u dalšího čtení, moji milí čtenáři. Vzhledem k tomu, že jsem Vám v minulých dnech přinesla povídání o Rudrakshe, cítím nutkavý pocit, že bych Rudrakshu měla představit i z jiného úhlu. Doposavad to byly jen fakta, ale ne příběh od osoby, která s ní skutečně žije. Shrnout příběh o Rudrakshe do pár řádek je těžký úkol, ale snad se mi to podaří.

Vím, že mnozí lidé jejím účinkům nevěří, také jsem nevěřila…ale po pár dnech s Rudrakshou se mi začal měnit život. Víte, ona neudělá nic za Vás…ale probudí ve Vás to nutkání začít přemýšlet nad Vaší situací, nad určitými problémy a nejen přemýšlet, ale i říct to, co se Vám nelíbí…říct Ne lidem, kteří Vás využívají, kteří s Vámi manipulují a Vy nemáte sílu na to, je od sebe oddělit, nebo se bojíte, že bez jejich přítomnosti nebude Váš život dostačující…Rudraksha pomáhá ponořit se do svého nitra a dojít k uvědomění si svého důležitého vlastního JÁ. Najednou naleznete svou hodnotu, ať se děje cokoli. Stále Vás nutí, pokud je to třeba, být aktivní, neusnout na vavřínech. Ponouká Vás k aktivnímu životu, ne k přežívání a to nemluvím o jejich obrovsky léčivých účincích.

Pro ty, co stále nevěří, pojďme si položit otázku. Proč tak duchovně vyspělé národy jako jsou Tibeťané, Indové, Číňané se jí po staletí obklopují, proč ji uctívají, proč ji nosí na svém těle? Je to proto, že nemá účinky? Nebo je to proto, že bez ní již nedokážou žít? Jako já....člověk si na Rudrakshu vytvoří závislost a já jsem velice ráda, že mohu povědomí o její existenci šířit i Vám lidičkám, kteří její účinky možná potřebujete. A ještě další věc, ona si Vás v tu nejvíce vhodnou chvíli přitáhne, neodoláte jí. 

S láskou Vaše Nicol :-*